...mert veled is megtörténik

"George Clooney majdnem elütötte rajongóját" "Bódi Sylvi 80 méteres magasságból még nem próbálkozott a bungee jumpinggal" - Rólad nem írnak a bulvárlapok? És hiányzik?
Írd meg nekünk!

Pártner

Utolsó kommentek

a mit sem sejtő konkurencia...

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

P o l i t i k a

El kell mondjuk, hogy minden szereplő, illetve helyszín kitalált. Ha felismered bármelyiküket, vagy talán magadat, kérlek hívd ezt a számot: senkik pont blog kukac gmail pont com

Szandra titkolja első munkáját! Vajon mi rejtőzhet a múltban?

2008.10.17. 14:35 | mr.joshua | 3 komment

AZ ÉN TITKOS ÉLETEM rovat

Szandra titkos élete

Családi állapota: házas
Foglalkozása: fogorvos

-Mi szerettél volna lenni kiskorodban?
-Mindig az, ami a bátyám, ő pedig zsebtolvaj vagy masiniszta.
-Mi volt a legelső munkád?
-Erről nem szívesen beszélek.
-Mikor sírál utoljára?
-Erre nem elmlékszem, azthiszem nyáron Algériában, amikor láttam egy néger kisfiút vizet árulni...
-Mikor hazudtál utoljára?
-Múltkor lusta voltam elmenni cigarettáért a férjemnek, azért aztán azt mondtam, hogy megölték a kisbolt szimpatikus eladóját és a rendőrség lezárta az üzletet.
-Van-e viszatérő álmod, s ha igen, mi az?
-Még mindig gyakran álmodom az első munkámról.
-Sohasem bocsájtom meg magamnak, hogy...
-15 éves koromban dolgozni mentem.
-Mi az, ami nélkül nem tudsz élni?
-A kutyusom, Winettou. És a hagymás bab.
-Ha lenne egy időgépem...
-Visszamennék az időben és lebeszélném az akkori önmagam az első munkámról.


KEDVENC
Italom: Tepsi-Kóla
Étlelem: Kremzli (sok szalonnával)
Könyvem: Micimackó és a Káma Szutra
Filmem: A tiniringyók rémálmai 2.


A bejegyzés trackback címe:

https://senkik.blog.hu/api/trackback/id/tr76718697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

srég · http://www.myspace.com/harvestermusic 2008.10.18. 18:30:23

Micimackó és a Káma Szutra
:))))))))

Petya 2008.10.21. 14:14:50

Betegek vagytok!!! :-)))

gerzson913 2008.10.22. 11:06:34

Csak most találtam meg ezt a blogot, de nagyon jó...:))))) További jó munkát és sok sikert!
Címkék: titok rejtély az én titkos életem
süti beállítások módosítása